הנשיא הרצוג ביקר במועצה האזורית שדות נגב

    חדשות קול חי No Comments on הנשיא הרצוג ביקר במועצה האזורית שדות נגב
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר הבוקר, במועצה האזורית שדות נגב. בביקורו, התקבל הנשיא בבניין המועצה והדליק נר זיכרון יחד עם ראש המועצה, תמיר עידאן, לזכר 11 נופלי המועצה. בהמשך קיבל סקירה אודות המצב במועצה ולבסוף ביקר בחניון הרכבים השרופים שנזקו במתקפת הטרור ונאספו מהכבישים באזור.

    הנשיא המשיך את ביקורו בחמ״ל קיבוץ עלומים, שם צפה בסרטון החדירה לקיבוץ ב-7 באוקטובר. בהמשך, פגש הנשיא את צוות צח״י אשר נלחמו במתקפת הטרור ומאז פועלים במסירות להגן על תושבי האזור.

    הנשיא המשיך וביקר ברפת של קיבוץ עלומים שנשרפה כליל על ידי מחבלי החמאס במתקפת הטרור. לאחר מכן, קיים הנשיא שיח עם חקלאים משדות נגב ושמע על הקשיים עימם מתמודדים החקלאים בעת הנוכחית. הנשיא הדגיש את חשיבות החקלאות בישראל וביקש לחזק את ידם של החקלאים ואמר: ״אין מדינה בלי חקלאות, אין ישראל בלי חקלאות, אין ציונות בלי חקלאות, אני אומר זאת במשך שנים, זאת אמונתי. תלם המחרשה שלכם הוא הגבול מול עזה, הוא הגבול האמיתי, לשמור עליו מכל משמר – לחזק אתכם ולגבות אתכם.

    אתם מספקים את הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל, כי הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל לא יכול להיות תלוי בשום מדינה בחו״ל. אני מאחל לכם הצלחה, אני מחזק אתכם, אל תתביישו לקבל גם חיזוקים מכל הכלים שהמדינה והחברה יכולים לתת, כי אנחנו רוצים אתכם חזקים ומצליחים״.

    ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן: "אני מבקש להודות לנשיא המדינה ולרעייתו, ידידי אמת של שדות נגב, על ביקורם החשוב בשעה קשה זו, הדאגה לתושבים והאוזן הקשבת לסייע לצורכי המועצה.

    התמלאתי בגאווה עצומה כאשר שמעתי את חקלאי המועצה המעבדים את אדמותיהם תחת סיכון עצום ומעבדים את אדמותיהם עד התלם האחרון, את חברי כיתת הכוננות שנלחמו וניצחו את המחבלים הארורים בקרב הרואי, ואת נציגת המשפחות השכולות שאיבדה את היקר לה מכל – כולם מהווים השראה אדירה לכולנו״.



    0 תגובות